En helg som ble noe helt annet enn hva jeg hadde håpet

Dette sitter langt inne og skrive men her kommer det!

Klokka er nå 00.54 og jeg sitter på nattevakt nummer 6 av 8, heldigvis bare to igjen før noen fridager. Opprinnelig klarer jeg fint 8 netter på rad før litt fri og så jobb igjen, men som jeg skrev i helgen så er dagene litt tunge nå. Eller nei de er ekstremt tunge og jeg sitter her og føler meg totalt hjelpesløs.

Jeg skrev i helgen at jeg trengte en dag eller to med pause og at jeg da skulle komme sterkere tilbake. Jeg har jo store drømmer om å kunne dele noe med dere hver dag, men helgen gikk og mandagen kom – alt føles bare verre. Drømmen var at det skulle komme bedre nyheter i dag, men den gang ei! Vet jeg sitter her og snakker litt i koder nå og jeg har selv tenkt når andre har skrevet noe lignende – hvorfor skrive A men ikke B, er det ikke bedre da bare å tie still.

Men vet du hva, etter å ha grått ustoppelig idag tenker jeg hvorfor skal jeg? Selv om jeg ikke kan dele årsaken med dere gjør det meg faktisk litt godt å få skrevet ned noen tanker. På en måte er det litt terapeutisk å få satt noen ord på tankene selv om tankene egentlig bare er som en stor orkan nå og jeg ikke helt vet hva jeg føler.

Det eneste jeg vet er at jeg nekter å la dette knekke meg og mitt live sammen med kjæresten og hundene, dette er en storm som vi skal ri sammen igjennom og komme så mye sterkere ut på andre siden! Jeg nekter å la mennesker utenfra ødelegge livet mitt!

Ok, nå hørtes jeg mye sterkere ut en hva jeg føler akkurat nå! Men jeg ser på meg selv som ett sterkt menneske som selv om hvor mye du prøver å trykke meg ned vil jeg bestandig reise meg og stå enda strakere. Livet mitt har ikke vært noen dans på roser, men jeg har sloss for alt jeg har og det skal jeg fortsette med videre også. Selv nå som livet føles helt på bunnen.

Som sagt kan jeg ikke og vil nok ikke dele her med det første hva dette gjelder, kanskje aldri i sin fulhet heller. Men det kan fort komme flere innlegg hvor jeg bare må få ut noen tanker, så jeg håper dere kan være overbærende med meg og vit at jeg kommer sterkere tilbake på alle måter, både i livet og bloggen med alle mine hobbyer.

Nå vel, som jeg skrev i starten så sitter jeg på nattevakt. Så nå skal jeg ta meg en runde og se til at de jeg passer på har det bra før jeg sette på en film. Jeg har sovet så utrolig lite i det siste (i går sov jeg vel kanskje en liten time mellom vaktene, stakkars han som sitter hjemme og er bekymret for meg) så tenkte derfor siden jeg fant en skrekkfilm på Netflix passet det godt å se den nå som ekstra hjelp for å holde seg våken. Så får vi se da om The Nun er like skummel som de sier og har nok skrekk i seg til å holde meg våken. Jeg satser iallfall på at den sammen med jobben, håndarbeid og Pepsi Max skal holde meg gående til i kan legge meg under dyna etterhvert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg