En kopp med eventyrlig varme

Jeg vet ikke hvordan det er hos deg, men her har høsten satt inn for fult di siste dagene. Spesielt kanskje om natten, for da har det blåst noe så gale rundt her på sørvesten. Stormvarsel har også lyst rødt, en klar indikasjon på at høsten er her. Selv om jeg helst ikke ønsker den velkommen før jeg har hatt ferie. 😉

Men så er det noe med høsten da! Det er jo noe koselig med å sitte inne under teppet og høre det ule ute. Kanskje tenne noen stearinlys og kose seg med litt håndarbeid og en god film sammen med kjæresten. 🙂

Sist men ikke minst er det ekstra godt med en god varm kopp med kakao også. Og i kveld tenkte jeg det var kvelden for å prøve ut denne snømannen min.

Snømannen jeg fikk i gave av ei god venninne.
En snømann fylt av små marshmallows.

Denne søte snømannen med flosshatt fikk jeg av bestevenninna for en stund tilbake siden. Den er proppfull av små marshmallow som visstnok skal skal fylle koppen med enda mere nydelig smak.

Så nå har jeg varmet opp en kopp med melk og skal la snømannen snart få svette oppi der. Så skal jeg kose meg med Alle mot alle på Tv Norge og nyte koppen med nydelig sjokolade.

Håper dere alle har en fin fin kveld. 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg