En kveld med bilder med firbeinte!

Hadde du spurt meg for en stund tilbake siden eller bare en måned eller to! Vel, hadde aldri trodd jeg da skulle si jeg kom til å sitte på motorsykkel så mye. Litt kaldt ennå men siden vi skal på langtur 1 Mai er det greit å øve litt.

Vanskelig å få bilde av oss mens vi kjører, men jeg fikk han vi var innom til å ta ett bilde av oss to på selve sykkelen.

Så på ei kort uke har vi vel kjørt rundt 50 mil og de siste milene ble til i går. Da gikk turen til Fursetfjellet og ett lite besøk hos en kollega av OA som har ekatremt mange dyr.

Klarte ikke ta bilde av alle men de hadde gjess, hester, esel, minigriser, høner, kaniner, alpakkaer og en lama.

Hestene er jo de jeg elsker høyeste av de så ble først stående der en tur. Men så var jo bare eselet så søtt og ikke for å glemme alpakkaene, gud bedre for noen skjønne skapninger og med enda berde personligheter.

Minigriser
Minihest og en tøff alpakka.
Alpakkaherren som bodde sammen med hestene.
Mat må en ha.
En av de flotteste hestene de har.
Sier ikke nei takk til en ridetur på denne om sjansen byr seg.
Søte lille esle med masse personlighet.
Alpakkaflokken
Linselus av en alpakka. 🙂
Litt kos blandt sine egne er viktig selv for alpakkaer.
Lamaen likte å holde litt avstand.
Lamaen levde sammen med alpakkaene.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg