En liten oppdatering fra varmere strøk.

Først vil jeg bare si takk for responsen på mitt siste innlegg inngående ABIP. Noen synes det kanskje er nok nå, men for min del kommer det mer om jeg føler jeg har mer å si om denne saken. Så tiden vil vise det.

Men iallfall jeg ser jeg har fått flere kommentarer, ikke bare på det innlegget men også andre.

Jeg lover å svare dere alle men akkurat nå sitter jeg nede i Bali og dekningen er ikke den beste. Derfor er jeg usikker på hva jeg får postet eller svart på i tiden fremover, men skal prøve å få til litt hver dag.

Bassengkanten

Her er det iallfall kjempevær og jeg gleder meg til å utforske denne plassen og jeg lover å ta masse masse bilder. Så her er det bare å følge med.

Ha en super dag alle sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg