En liten sak kan hjelpe så mye.

Tenker tilbake til 2 juledag hvor jeg skulle på julemiddag til samboeren sin kjæreste. Været var ikke på topp da det blåst og temperaturen ikke var på mange pluss, men jeg hadde ingen formening om hvor glatt det underkjølte regnet var da jeg satte foten ut av bilen.

“Svosss” sa det inn i hodet mitt, før jeg viste ordet av det hang jeg langflat etter venstre arm som klamret seg til bildøren. I det jeg satte føttene på baken kjente jeg at jeg ikke hadde sjans, fotfeste fantes ikke og hele kroppen for i vei. Som sagt er jeg glad jeg klarte å holde meg igjen med venstre hånd og for at hundene gikk ut på andre side av bilen. Hadde Snoopy og Lexie gått ut der jeg falt vet jeg ikke hva som muligens hadde blitt resultatet – ramlet på de, sparket de unna eller hadde de også rast i vei på den glatte isen?

Enden på vise var iallfall at jeg ente opp med en forstrekt muskel på høyre side og følte meg som en krøpling i flere dager. Kan fortsatt kjenne på vondter den dag idag, dog ikke på samme vis. Utrolig nok klarte jeg å gjennomføre nattevakten samme kveld pluss en hel dag på butikken lørdagen etter. Vel så sant skal sies at jeg etter litt for mange timer begynte å feilbelastet for å unngå at jeg hadde vondt slik at til og med hoften begynte å verke og enden på visa var at jeg begynte å småhalte litt de siste timene.

Men som sagt så trosset jeg smertene igjennom vakten og for på julefest denne lørdagen, søndagen var smertene fortsatt til stede og mandag for jeg på apoteket for å se om jeg kunne finne hjelp. Mirakelkuren endte med ThermaCare – avansert varmeterapi til muskel- og leddsmerter.

ThermaCare varmeterapi for muskel- og leddplager.

Takket være denne har jeg kommet meg igjennom nattevakter denne uken og nå er smerten nesten ikke til å kjenne, kan kom ved enkelte vridninger og når jeg reiser meg opp eller setter meg ned. Men sammelignet med tidligere er det ingen ting å snakke om.

Kan derfor anbefale dette produktet selv om jeg selv var en smule skeptisk første gang jeg tok det i bruk. Men vet du – det virker – derfor er det i mine øyne verdt hver en krone.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg