En ny dag

Etter å hatt husgjest i nesten ei uke nå var det plutselig bare oss igjen. Vi ventet egentlig en kamerat som skulle låne leiligheta mi på Goma idag, så vi sto opp tidlig for å ordne ting. Hva vi sto opp til var denne vakre himmelen.

Morgenhimmel som møtte oss når vi sto opp.
Ikke en himmel full av stjerner, men en himmel full av farger.
Det er jo bare nydelig med en slik himmel.

Rett etter vi tok dette bildet fikk vi beskjed om at kameraten ikke kommer lell, har vi ikke helt bestemt oss for hva vi skal bruke dagen på. Kjærest er på sunmøret og jobber, så så lagt har jeg heller bare brukt dagen på bloggen og strikking. Hunden har koset seg masse i hagen og snart skal vi ut på tur.

Men frem til da sitter jeg å ser på bilder fra når Tarzan var her.

En ting er sikkert å visst og det er at du har selskap når du lager mat.

Hva mener du at vi ikke skal spise mat nå og at maten ikke er til oss?

Det jeg la merke til mest fra besøket med Tarzan, noe jeg forøvrig la merke til fote gang også. Noe som matmor sier han ikke er, er hvor kosete Tarzan egentlig er. 🙂 Iallfall kosete med bonusmor og hun klager ikke.

Snakk om kosegutt.
En armskrok er plassen og sove på.
Mens Snoopy liker seg best uten teppe trives Tarzan best under teppe.

Siden jeg sjelden kommer meg i seng tidlig, var det slik som dette kvelden gikk for seg. Tarzan enten kosete eller under teppe mens Snoopy sov godt i kroken.

De få gangen Tarzan ikke koset seg under teppe eller i fanget mitt fant han seg en stol. Tronen som vi etter hvert ente på å flytte på slik at han låg nærmere oss.

Tarzan på tronen.

Spesielt godt likte han å sove i stolen om han fikk ligge oppå min gode Sunday Sweater fra Petit Knit.

Tarzan og min blåe Sunday sweater hørte liksom slag denne perioden her.

Vel Tarzan, det er rart du ikke er her fortsatt. Men en ting er sikkert og visst! Du er hjertelig velkommen tilbake til bonusmor, bonusfar, bonusbror og bonussøster når som helst. 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg