En rosa enhjørning med plysj!

Vet programmet er ferdig når jeg skriver dette. Men jeg har akuratt satt meg ned for å se Maestro på NRK og storkoser meg som vanlig når det er Adam Schjølberg sin tur på skjermen. Det er bare noe med energien hans som er så smittende!

Adam Schjølberg – en rosa enhjørning med plysj.

Hvor skjønn er han ikke der han står å stryker på en rosa enhjørning med plysj! 😂😂😂😂😂 Må jo bare le sammen med han her.

Adam Schjølberg – en rosa enhjørning med plysj.

I kveld dirigert han til sangen Uprising av Muse og i mitt hodet gjorde han iallefall en god jobb. Må bare heie på han og håpe han går videre i kveld også. (Husk, jeg ser i opptak).

Adam Schjølberg – en rosa enhjørning med plysj.

Adam med den stolte enhjørningen fikk 17 poeng i kveld.

Adam Schjølberg – en rosa enhjørning med plysj.

Heldigvis gikk du videre til neste uke også i kveld Adam, GRATULERER!

Adam Schjølberg – en rosa enhjørning med plysj.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg