En sånn dag og på toppen dette….

Altså er vi kommet til midten av uka, så håper dette er toppen av hva som kan skje feil har skjedd nå. Uka startet egentlig greit med ett skift på garnbutikken. Hadde ikke stått der på lenge grunnet corona så derfor var det deilig å være tilbake i vanlig driv.

Så bars det videre på natt hvor nattevakten ble noen tøffere enn hva en skulle tro. Kan ikke si så mye der på grunn av taushetsplikt, men tro meg det er ikke lett med slike nattevakter. Natten etter altså natt til i dag var ikke noe bedre den heller bare for å si det sånn.

Ett lite lysglimt var et lite skift på garnbutikken også i går kveld.

Så i dag når jeg kom hjem hadde jeg håpet at en god søvn ville gjøre susen og at dagen og resten av uken ville bli bedre. Men skjedd det? Nei!

For det første sov jeg kun 3 timer etter nattevakt, alt for lite i seg selv. Så bars det videre på ett møte på jobb, dette var i og for seg greit. Koselig å se kollegaene sine og få snakket litt høyt alle om hva vi tenker i tiden vi er oppi.

Men så altså på vei for å lufte hundene skjedde det som IKKE skulle skje. Jeg klarte å kjøre på en skrue utenfor Europris og ente opp med ett plombert dekk. Toppen av kaka liksom. Hva nå?

Toppen av kaken og vi er bare på onsdag denne uken.

Heldigvis har jeg en utrolig snill kjæreste som kom å reddet meg. Biltema var bare noen skritt unna og vi fikk handlet ett kitt som skulle fikse det.

Biltema kitt.

Stakkars samboer så snill som han er og sliten selv etter en lang dag ente på bakken for å fikse dette.

Handy kjæresten min.

Heldigvis er han såpass vant med biler og slike ting at dette fikset han ganske så hurtig.

Med litt lim og noen andre ting så hadde jeg plutselig ett tett dekk igjen.
En snartur innom Esso også så var det nok med luft i dekket igjen.

Som sagt toppen av kaka dette så langt denne uka, så nå håper jeg resten av uka holder seg rolig. Får da være måte på hvor mye som kan skje bare på tre dager! Maks uflaks!

Ikke hjelper det på at humøret mitt har vært litt nede heller, gjør jo liksom ikke sagen noe bedre. Men dette er bare en sånn uke. Så må vel si en stor takk te OA for at han har holdt ut med meg disse dagene. Er ikke bare enkel å bo sammen med når humøret er langt i fra å være på topp!

Men om uke blir noe bedre da vet jo ingen. Så klart trur jeg 1 mai blir topp med tanke på tur med motorsykkel. Men dette er jo også dagen hvor Anne Brith har frist på seg til å komme med løsning…..

Men siden fristen er på en rød dag reknar jeg ikke med at vi hører noe før over helgen. Så vi får bare vente spent å se.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg