En skikkelig daffedag uten noe ekstra

Alle kjenner vi den dagen hvor dagen blir til ingen ting. En sånn dag er det her hjemme i heimen idag. Energien er på null og lysten til å finne på noe er helt borte. Har bare rett og slett lyst å grave meg ned under dyna slik som Lexie eller ha en daffedag på sofaen sammen med Snoopy.

Lexie graver seg gjerne ned i mellom dynene og blir der en en stund.
Snoopy er også en som bare liker late dager på sofaen.

Men jeg må vel prøve å få noe ut av denne dagen også. Bør få strikket litt og så har jeg mange makroner jeg skulle ha fått fylt. Skulle egentlig gjøre ferdig de makronene i går men kreftene var ikke på plass da heller. Eneste jeg orka var å fylle påskeegget til Wenche. Så jeg krysse fingre for at kreften kommer tilbake og at jeg får brukt denne påsken til noe fornuftig.

Påskeegg med makroner og karamell.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg