Døgnfluen lever litt til…..

Så skjedde det ends en gang da. Jeg tenkte at når jeg vant strikkekonkurransen om Eliteseriens sin fineste klubbgenser tenkte jeg at dette gir meg 15 minutters berømmelse. En liten døgnflue som ville  forsvinner igjen igjen like fort som hun dukket opp.

Men så kontaktet Neas meg og det kom litt mere blest, plutselig dukket mitt bilde opp som reklame hos både kjærest, venner og meg selv (mest sannsynlig ukjente også). Denne går enda, men hvor lenge en kan sole seg i glansen av den er ikke så lenge. Så igjen tenkte jeg at dette varer ikke!

Så kom avisen fra Tidens Krav ut igår og til min stor forundring dukket jeg plutselig opp på en full siden i papirutgaven også. Så det ser ut som denne døgnfluen holder seg i livet en liten stund til.

Tidens Krav onsdag 7 april.
Klamrer meg fast en dag til. 😂

Tusen takk nok en gang for alle som har stemt meg frem, uten dere hadde aldri dette kunne skjedd.

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg