Endelig er oppdatering om ABIP ut!

Herregud!!!

Dette har jeg ventet på siden journalisten kontaktet meg her om dagen og fortalte om artikkelen. Denne var så etterlengtet og dette trengte å få komme frem i lystet igjen. Artikkelen ligger inne på Romerikes Blad og er som en pluss sak, men jeg håper dere tar dere tid til å lese. Dere finner artikkelen HER.

Romerikes Blad kom endelig med nok en artikkel.

Det står ikke så mye nytt om selve saken og en løsning, men det står forklart godt tanken våres. Så ekstra stolt på vegne av Marianne og Marlen som sto fram sammen med meg her. Her kommer i hvert fall våres opplevelse av alle disse måneden i kampen for rettferdighet.

For som dere skjønner er vi alle mektig lei hele denne prosessen og håper snart vi kan legge saken, Anne Brith Davidsen, Anne Brith AS og ABIP helt bak oss som ett endelig kapittel. For tenk om dette hadde vært en bok, tror den da kunne kalles som en triller eller ett skikkelig krimdrama hvor en en bare venter spent på avslutning. Hadde det vært en bok og jeg selv ikke var med hadde jeg nesten med sikkerhet kommet til å lest siste kapittel eller siste side for nysgjerrigheten min hadde tatt overhånd.

Men dessverre kan jeg ikke det og jeg er redd siste side er langt i fra ferdig skrevet.

For for å sitere meg selv med en liten setning i artikkelen sier jeg at etter samtale med saksbehandler forteller hun følgende; Det virker som Anne Brith ønsker en løsning!

En løsning!

Fantastisk kort setning ikke sant? Selv håper jeg at saksbehandler har forstått henne rett, men …. Spørsmålet jeg da stiller meg er om ønsket hennes er en løsning og endelig få en slutt på dette. Hvorfor tar det da så lang tid?

Hvorfor?

Men nå skal ikke jeg dra dette ut lengre. Akkurat nå i skrivende stund har jeg ikke så mye mer å si om dette.

Men gå gjerne inn å les og fortell hva dere tenker.

Ha en eller fin kveld. 🙂

 

2 kommentarer
    1. Hva jeg ikke forstår, er hvorfor dama, som allerede var rimelig uglesett, og VIRKELIG ikke er tjent med mer dårlig PR, ikke bare svelget den kamelen, og bare betalte tilbake de som var misfornøyd før det glapp ut til offentligheten! Jeg mener.. Hun ville jo utvilsomt tjent massivt på dette i det lange løp fremfor å tviholde på de pengene! Dama virker jo regelrett selvdestruktiv

      1. Da er vi to, det er dette jeg ikke skjønner også. Spesielt nå ho visstnok har sagt til forbrukerrådet at ho ønsker en løsning. Jo lengre ho drar det ut jo mere dårlig publisitet. Så det er noen som ikke stemmer.
        Men når det er sagt kan jeg ikke si hva ho tenker, kun meg selv.
        Men hadde det vært meg i denne situasjonen hadde jeg ikke løst den på samme måten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg