Er det rart en drømmer seg bort?

En ting er iallfall sikkert og det er at været som herjer ut i disse dager gjør noe med humøret. Jeg kjenner kroppen skriker etter sol og varme og det å stå opp etter nattevakt og se ut vinduet gjør at jeg har lyst å krype under dyna igjen.Selvfølgelig kan en ikke sove bort vinter og dårlig vær, men seriøst; hvor godt hadde det ikke vært å gått i hi slik som bjørnen?

Orkiden min som jeg fikk i julegave fra jobb prøver å lyse opp ett eller så dystert vær ut.

Hva som hjelper litt på humøret er denne orkideen som jeg fikk fra jobb før jul, den lever jo faktisk ennå. Å ja, for de som kjenner meg godt vet at blomster egentlig ikke overlever her hos meg, så det at den står rakrygget ennå er jo en prestasjon i seg selv. Kredd til meg liksom, hehe.

En ting til som hjelper litt på humøret er å våkne til meldinger fra kjæresten med linker til ferie, betyr jo at han også drømmer seg bort til varmere strøk. Så kanskje det kan bli en liten tur på oss med sol og strand snart. Krysser fingre og tær for at vi får det til iallfall.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg