Er dette verdt det?

Hei igjen.

Louisiana sweater varmer fortsatt i vintermåneder.

Nå er det fryktelig lenge siden jeg har skrevet noe som helst her inne. Jeg vet rett og slett ikke helt hvordan dette skjedde. Kan ikke skylde på at jeg ikke liker å blogg eller at ikke synes det er gøy lengre. Det er vel bare rett og slett livet som har gått sin ante gang og tiden har bare ikke strukket til.

Snakk om verdens dårligste unnskyldning!

Skulle nå ønske å si at jeg garantert kommer til å skrive ofte, men det eneste jeg kan love er at det blir oftere.

Men dere. Er egentlig blogging det det en gang var?

Sånn vist en skal se helt ærlig på det. Mye har forandret seg og flere av di på toppen har gitt seg. At noen gir seg og går videre er vel uunngåelig, men i det siste at en sett at flere og flere gir seg på grunn av nettroll. Forståelig nok egentlig, for hvem orker hele tiden å få slengt stygge ting etter en. Og med sosiale medier er det tydelig at mange føler det er mye enklere å lire av seg stygge ord slengbemerkninger.

Noe en kan stille seg spørsmålet ved og derfor stille seg spørsmålet; er dette verdt det?

Sannheten er at jeg vet ikke. Men samtidig har jeg ikke lyst til å gi opp blogg riktig ennå. Jeg har så mangt jeg kunne skrive om, noen temaer er enkle og andre ikke riktig så enkle. Fakta er at noe må en også vurdere om det er verdt å legge ut. Samtidig så tenker jeg at har man en liten stemme, så bør den brukes. For om vi kun snakker om det koselige og aldre di litt tyngre temaene vil jo ting passere som at alt er greit.

Så sånn jeg tenker er at jeg skal nå prøve meg litt tilbake og se om dette kan gi meg den gleden det en gang gjorde. Så får vi se om det vil funke denne gangen eller om det er på tide å legge bloggen helt til siden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg