#1 – Cotten Candy skjørt og Lille Cotten Candy

Tenkte i dag og heller skrive ett innlegg her nå om sukkerspinn istedenfor å svare en og en på grunn av mange som spør etter oppskrift.

Mari Johansen har designet oppskriften til sukkerspinnskjørtet / Cotten Candy skirt og dere finner mer informasjon om det her på Ravelry under Sukkerspinnskjørt.

Bilde lånt fra Ravelry og Mari Johansen

Jeg ser nå at denne oppskriften ikke lengre er å kjøpe og det er her mange spør hvordan jeg kan hjelpe dem med oppskrift. Oppskriften er som skrevet en copyright oppskrift designet av Mari Johansen og derfor kan jeg ikke dele oppskriften. Men jeg har noen tips til hvordan dere kan få tak i den.

Nummer 1 er at du spør noen du skjenner som har oppskriften om du kan få være så snill å låne den av henne.

Nummer 2 er at du kontakter designeren selv på instagram ved å sende henne en PM der og spør pent om dere kan få kjøpe den direkte fra henne. Du finner henne på Instagram @marieljo

Nummer 3 er at dere kjøper oppskriften hennes på Lille sukkerspinn som også er designet av henne.

Bilde lånt fra Ravelry og Mari Johansen

Oppskriften kan dere kjøpe HER på Ravelry.

Denne oppskriften lar seg med lette trekk omgjøres til ett skjørt om dere ikke får tak i designeren eller låne oppskriften med noen.

Sånn da håper jeg alle har informasjonen her og at jeg har fått svart på alle sine spørsmål om sukkerspinn.

Ha en flott dag eller. 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg