Farmen 2020

Aldri en høst uten Farmen eller hva?

Det e iallefall noe som har blitt tradisjon her i gården. Vanlig Farmen på høsten og Kjendis Farmen på nyåret.

De få bildene som jeg har sett så langt ser det jo like idyllisk ut som tidligere år.

Ser ut som en nydelig plass.
Kunne levde lenge med å hest.

For en drøm det hadde vært å være der og kunne tatt noen rideturer med en hest som dette. Ridd på denne store flotte plassen her.

Farmen 2020, strikking og hund.

Men jeg hadde vel kommet til å savne Snoopy og Lexie for mye til å være med selv. Pluss jeg hadde ikke gjort meg på tv eller trivdes med å bli filmet. Selv om drømmen om å lære mye der inne hadde fristet. Hadde også kommet til å savne strikkingen min.

Så langt i episoden lover det til intriger allerede. Er iallefall to som er rimelig mannssjåvinistiske der inne alt. Pluss det kan bli spennende å se hvordan hun som er muslimsk skal lære seg å leve med gris som husdyr uten å skrike. Å så blir det spennende å se hvor mange som tar hensyn til hennes tro om å ikke sove på samme rom som mannfolk🤔

Sist men ikke minst er jeg spent på om Mads Hansen klarer å levere inn i rollen som programleder. Så langt skuffet han litt når han ikke kom ridende inn på hest. Men det er min mening.

 

2 kommentarer
    1. Jeg så Farmen i går, og jeg lo godt av deltakerne ja. De hadde klart å fine ytterlighetene ja 🙂 Det skal bli kjempegøy å følge med videre 🙂 Ser kjempefint og nydelig ut på gården.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg