Farmen finale 2019

Så er vi kommet til søndagskveld og endelig kan en sett seg ned å kose seg med ett av favorittprogrammene på tv, TV 2 Farmen. Dette er jo bare så koselig og selv om mye er som det har vært inne på gården er det likevel en ny går hvert år og nye deltagere.

Farmen gården 2019.
Farmen gården 2019, bildet fra TV2.

I skrivende stund går finalen av året farmen på Tven og vinner er enten Agna, Erik eller Ingebjørg. Spennende ikke sant!!!!! Eller……….!?!?!

Selv om jeg skal se i kveld og kose meg med første del her hjemme og så siste del i løpet av nattevakten som kommer, er det likevel dessverre ikke like spennende – for nok en gang har en avis klart å røpe vinneren allerede fredagskveld. Dessverre er dette noe jeg har fått med meg og derfor vet jeg også beklageligvis vinneren i år også før finalen sendes. TAKK skal du ha DAGBLADET! NETTAVISEN i fjor!!!!!

Før jeg fortsetter, det er trygt å lese videre; for selv om jeg vet hvem som vinner kommer jeg ikke til å røpe det her slik at jeg ødelegger for flere.

Jeg vet dette kun er ett tv program og at det ikke er enden av verden, men allikevel! Farmen er ett av de mest sette programmene på Tven og mange sitter spennende å ser på hver kveld for å få med seg galskapen der inne og derfor er det ekstra frustrerende når vinneren blir røpt før tiden.

Jeg skønner rett og slett ikke hvordan det er mulig at slikt kan skje år etter år!!!

Nå skal sies at TV2 selv har røpt mange detaljer før selve programmene i år også, så de alene er vel ikke noe bedre selv sånn sett!  Men de har iallfall ikke røpt detaljer om hvem som blir førstekjempe, andrekjempe, hvem som vinner tvekampen eller hvem som blir neste ukes storbonde. Og iallfall ikke årets vinner før finalen sendes.

Så kjære Dagbladet og andre aviser/medier slutt å røp detaljer om program som meg og så mange andre ser frem til å ser på, la oss nyte programmet og bare slappe av med noe vi koser oss med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg