Dag 5 i karantene – Finale i kjendisfarmen, fortjent vinner?

I år kan jeg ikke si jeg har fulgt med like godt som tidligere om årene. Dette handler vel mest om at jeg i grunn føler det ikke er så stor kjendiser med lengre. Noen ganger er det liksom greit å gi seg på topp.

Men når det er sagt har jeg fulgt med litt i år og om jeg skal si jeg har en favoritt må vel det være Erik Alfred Tesaker. Ikke at jeg kjente til han fra før, men med tanke på arbeidsmoral og dyktighet synes jeg han fortjener å vinne. I tillegg har han jo vært med fra dag en.

Ikke det at Mia Gundersen ikke fortjener å vinne. Men hun kom inn som utfordrer og ikke lært eller gjort like mye, pluss hun ga seg i kampen om å lage nøkkel. Sier ikke at jeg hadde gjort det noe bedre, men jeg er av den meningen at du prøver til du ikke har noe sjanse mere. Å gi seg slik uten videre synes jeg ikke noe om, men dette er bare min ærlige mening.

Så ja nå krysser jeg fingre for at Erik Alfred Tesaker vinner årets finale.

Farmen kjendis finale 2020

Oppdatering;

Gratulerer så mye med seieren Erik Alfred Tesaker, du er en verdig vinner.

Verdig vinner Erik Alfred Tesaker av Farmen Kjendis 2020.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg