Flekker og lort over alt…..

Reklame | HobbyHund.no

Sommeren er endelig her og her på møre betyr det det samme som hos alle andre; ut og nyt været så lenge vi har det. Spesielt her på møre vet vi at de skikkelig godværsdagene kan komme og gå like fort. Så en ting jeg synes er skikkelig digg når solen skinner og varmen er levelig er å komme meg ut på tur med mine firbeinte.

Men er det en ting som føler med å gå turer på møre er det flekker og lort. For selv om solen skinner betyr det ikke at det er tørt på stiene eller oppi fjellet. Noe som fører til at hundene som regel ikke ser ut når vi kommer ned til bilen igjen. Har de i tillegg funnet noe å rulle seg inn i er de ekstra lykkelige, meg ikke like mye. Derfor bestemte jeg meg fort for å kjøpe dette når venninnen min fortalte meg om hva hun hadde gått til anskaffelse av.

Hun hadde funnet dette fantastiske trekket på HobbyHund.no, Multifunksjonelt baksetebeskyttelse. Er jo bare supert, hele baksete er dekket av denne beskyttelsen og hundene kan ta med seg alt av lort de måtte finne på.

Trekket er slitesterkt og justeres lett til å passe alle slags kjøretøy. Slås ut med full størrelse til 1,4 x 1,5 meter og med ekstra sideklaffer.

Multifunksjonell Baksetebeskyttelse

Første stefg består av å få vasket bilen innvendig. Herre min gud den er ganske ny denne bilen, men det skulle en ikke tru etter noe turer med hund.

Multifunksjonell Baksetebeskyttelse

Trekket kan en velge å ha opp etter setene foran eller liggende nedover, selv valgte jeg oppover. Dette for å unngå at Snoopy skal klare å oppe frem i bilen før han er sikret.

Multifunksjonell Baksetebeskyttelse

Nå skal det bare ordnes med nye seler til begge to som skal festes bak i beltespennene. Disse er praktiske å nå selv med trekket på.

Multifunksjonell Baksetebeskyttelse

Snoopy sin første tanke var hvordan kommer jeg meg frem, men som dere ser stopper dette seg selv. Så nå skal disse to Lexie og Snoopy få med seg så mye gørr de enn måtte, men ingen ting av dette skal i setene. 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg