Fra Bob til Graham

Prosjektet har startet og hvorfor ikke gå all inn når en kan? 😉

Campingvognen Bob er på plass.

Nei da, skal ikkje skrike så høyt. For så stort prosjekt er det ikke, men forandringen er ikke til å ta feil av. Når vi fikk den var både utseende utvendig og innvendig bob bob, her under det opprinnelige navnet Bob. Brunt, rødt, og falmet hvit var liksom ikke så pent….

Men nå etter litt maskering og noen malingsstrøk ligner han mere på noe, her under navnet Graham. Vognen har nemlig blitt grå med innslag av svart på seg.

Maskering og malingen har begynt.

Tanken er at døra skal få være svart og så skal vi ha en enkel svart stripe øverst. Pluss at fra bunnen av vognen tenkte vi fra mørkgrå og oppover til lyst.

Begynner å ligne på noe nå.

Skal innrømme jeg var litt skeptisk i starten til alle fargene, hadde egentlig sett for meg helt ensfarget. Men nå som den er malt ferdig må jeg si at jeg digger den. Den ble så fin med disse fargene og selv om vognen er gammel ser den ikke helt utdatert ut lengre.

Vognene har blitt grå.

Nå venter bare all jobben innvendig og jeg må ta meg en tur til Margit for å hamstre stoff. Gleder meg til å vise dere fortsettelsen.

Det er som sagt en gammel vogn, men utgiftsmessig tror jeg ikke det blir så ille siden vi gjør det meste selv. 🙂

4 kommentarer
    1. Wow. Dette ser fantastisk ut.
      Hva har du malt vogna med? Jeg har ei som er stygg som juling utenp, men tør ikke male i frykt for at det skal bli værre. Har sett noen festivalvogner.

      1. Vi ble veldig fornøyde med resultatet. Usikker på hvilken type mailing vi brukte da det var samboeren som har stått for handlingen. Men farge har ikkje tapt seg og sitter godt.
        Skal høre med han heime om han husker hva slags maling han fikset til oss.

        1. Ja hør gjerne med samboer om maling 😊 kom over bloggen din igjen mår jeg googler pusse opp ca ✌🏻😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg