Fra gode gamle minner…..

Reklame | Rusta

I disse dager holder vi på å rydder en del både i huset og i leiligheta min, Noe skal selges, noe skal gies bort og noe skal kastes. Mens noen overraskelser som dukker opp skal vi beholde og kanskje forfine litt.

Iallfall fortjente denne plakaten bedre behandling enn den har fått frem til nå.

Kjærest tilbake i tid på motorsykkelen.

Kjærest har for vane og ikke kaste unna så mye, for du vet aldri når du får bruk for det. Og denne skal selvfølgelig ikke kastes, men den fortjener mere enn å bare ligge på gulvet under en sofa for å ikke bli ødelagt. Så i dag bestemte jeg meg for å ta grep.

Det ble først en tur på Rusta og handling av ramme via kundetilbud der.

Ramme Ted 50 x 70 Svart med Pleksiglass og passepartout.

De har masse rammer og denne kostet meg 150 kroner på grunn av kundemedlemskap. Dere finner den HER og har du lyst å bli medlem melder du deg inn neste gang du handler der. Bildet jeg vant var på 52 x 72 cm men jeg kjøpte en større ramme da jeg synes det er finest.

Slik ble resultatet;

Få minnene på veggen kontra å gjemme de bort.

Bildet har dessverre ikke fått kommet på veggen ennå, da vi skal riv litt av veggen og male en del. Men så fort alt dette er unnagjort skal jeg vise dere hvilken hederplass minne til kjæresten har fått. 🙂

Så nå som dette innlegget er ferdig skrevet er det på med arbeidshanskene igjen og fortsette med litt rydding.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg