Gamle kunster dør ikke

Brodering føler jeg en en kunstform som egentlig har forsvunnet litt. Husker jo selv hvor mye jeg broderte når jeg var liten, alt fra små bilder til store landskapsbilder. Men denne hobbyen la jeg tilslutt fra meg og ikke ofret den en tanke siden. Helt til en dag før jul i fjor hvor Bodil på Drømmestrikk hadde tatt inn flere tøffe sånn passe stor bilder.

Bildene hadde i tillegg så tøff tekst og denne falt jeg for nesten med en eneste gang. Tenkte dette ville være en super gave til ei god venninne. Så jeg tok den med meg og gitt inn med all lyst og glede jeg hadde. Du skulle tro dette gikk fortere enn flere uker ikke sant?

Men nei da, dette tok lengre tid en det. Selvfølgelig ville jeg få det ferdig til venninna mi i julegave, det var det ingen tvil om. Eneste utfordringen var at det ikke var like gøy som jeg en gang husket at det var.

Vel, uansett etter noen uker ble det ferdig og jeg syntes det ble både bra og tøft. Passer helt til venninna mi og hennes personlighet. 🙂

En gave til noen som har alt men fortjener det beste.

Hva synes du? Liker du slike bilder?

Personlig gjør jeg det og selv om dette tok lengre tid enn hva jeg tenkt vil neste setning overraske. Jeg har nemlig i håp om at gleden kommer litt tilbake planer om ett til. Ett i gave til en annen venninne, med en annen tekst som vil treffe hun helt midt i blinken.

Flirer rett og slett litt for meg selv her jeg sitter. 🙂

Så de som sier at gamle kunster ikke blir glemt – de har kanskje rett?

4 kommentarer
      1. Hei.

        Koselig at du digger bloggen min.😊
        Så langt har ikkje jeg nok kunnskap til å anbefale hverken den ene eller andre dietten.
        Kanskje etterhvert om jeg prøver med på keto.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg