#1 – T-skjorte bilde variant.

Reklame | Clas Ohlson

For alt for lenge siden fortalte kjæresten om en t-skjorte som han hadde brukt så alt for mye og derfor var såpass slitt at det gikk gikk an å bruke den lengre. Men på grunn av bildet på selve skjorten satt det alt for langt inne å la den gå i søpla. Så den har nå ligget i en ball på kjøpmansdisken hans i flere måneder uten at den har hatt noe liv eller mening.

Derfor tok jeg noen grep denne uken for å overraske han da han kom heim fra en jobbreise.

Jeg dro på Clas Ohlson og fikk tak i en ramme som var sånn akkurat slik jeg hadde sett for meg i hodet. Valget falt på London rammen 40×40 cm. Du kan få den i flere størrelser så om du ønsker en lignede kan dere ta en titt HER inne, dere finner den både i svart og hvit ramme.

Jeg tenkte først på å skaffe 50×50 men på grunn av at rammen også har passepartout rundt selv bilde falt valget på 40×40. Dette ble mer en stor nok og hadde jeg godt for større hadde det blitt veldig mye hvit rundt selv bildet.

Sikkens
Ble ganske så godt fornøyd med endelig resultat selv.

Som sagt var dette en overraskelse som han ikke skulle vite noe om derfor satt jeg det bare opp ferdig innrammet på kjøpmansdisken hans slik at han måtte se det når han kom inn.

Overraskelsen fungerte slik jeg håpet og han ble gledelig overrasket som han sa selv og bildet havnet med en gang på veggen inne på sture. Dette tok meg litt på sengen da han tidligere hadde snakket om å henge det opp i garasjen sammen med alt av motorer og verktøy siden bildet hører under denne kategorien. Men ingen ting er jo bedre at han ble så fornøyd at bildet fikk henge i stuen istedenfor å bli stuet bort i garasjen.

Sikkens
Bildet havnet også på veggen med en gang, så da er det jo gøy å gi gaver.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg