Gleder i desember

Jul er innen rekkevidde og personlig er jeg ikke den største fan av jul. Som regel synes jeg desember er masete med julegaver og juleforberedelser. Julen mistet sin sjarm etter at bestemor og bestefar forsvant fra denne jorden.

Men årets desember ser jeg frem mot. Jeg har fått tak i biletter til Maria Mena pluss Harm og Hegseth show. 🙂 Hvor digg er ikke det, endelig litt å glede seg til i en heller så dryg måned.

Maria Mena var jeg på for 2 år siden i Molde og det var en opplevelse med glede, latter, tårer og sang. Den dama vet hvordan hun skal underholde. Å nå får jeg altså oppleve henne igjen, denne gangen i Ålesund.

Maria Mena
Konsert i Ålseund.

Biletttene er nå utsolgt, men Lilli og jeg fikk tak i biletter før den tid. Så nå ser e frem mot en skikkelig jentehelg. Dritgøy blir det rett og slett!!!!!!! 8 desember i Terminalen for første gang.

Så kom jeg over Vegard Harm og Morten Hegseth sin instagram post. De fortalte med stor entusiasme om at de skulle lage show! Først tenkte jeg at dette fikk jeg ikke med meg. Hadde jo alt fått innvilget ferie for Mena konsert, kunne ikke be om fri for dette også når de kom til Trondheim.

Men så lag jeg merke til at de skal til Oppdal Kultur hus også. Så da måtte jeg bare slå til. Driter i om jeg må igjennom Sunndal for å komme dit. (Sunndal og meg går ikke hånd i hånd). For 1 desember skal jeg få oppleve disse gutta live.

Harm og Hegseth
1 desember får jeg oppleve disse to.

Det blir en kveld i følge disse med Glitter, K*k og Sang. 🙂

Harm og Hegseth
Glitter K*k og sang.

Så nå ser jeg faktisk frem mot desember for første gang på lenge…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg