Gøy med løgner

Reklame | Tv2 Sumo

Hvor mange år jeg har fulgt med på det engelske tv programmet Would I Lie To You er jeg ikke sikker på. Det eneste jeg kan si er at jeg elsker det programmet. Programleder er Rob Brydon og han har med seg Lee Mack og David Mitchell somlagkapteiner. I hver program har de med seg fire gjester fra alt fra tv til filmer og andre stjerner.

Would I Lie To You med rob Brydon, Lee Mack og David Mitchell.

Hele programmet går ut på å by på sine mest pikante og usannsynlige historier og løgner, så skal det andre laget gjett på om du forteller sannheten eller om du lyger. Som du sikkert skjønner har det vært mange rare historier jeg har hørt opp i gjennom disse årene jeg har fulgt med. Og det som er nesten mest gøy er de historiene som er så usannsynlige at du bare tenker løgn, løgn og atter løgn faktisk er de historiene som viser seg å være helt sanne.

Her kan dere se noen av godbiten som har vært med så langt;

For å si det sånn har jeg ledd så tårene har sprutet innimellom slik de holder på.

Og hvor lenge jeg har tenkt at hvorfor har ikke Norge hoppet på dette konseptet?

Vel nå ser det ut til at de har kommet seg på banen, iallfall tror jeg det. Har kun sett reklame men dette minner meg mye om det samme. Programmet skal gå på Tv2 og de har valgt å kalle det Lystløgner. I Lystløgner er det Erik Solbakken som sitter i rollen som programleder og med seg som kapteiner har han med seg Cecilie Cess Steinmann Neess og Linn Skåber.

Lystløgner med Erik Solbakken og lagkapteiner Cecilie «Cess» Steinmann Neess og Linn Skåber. Foto: Espen Solli/TV 2

Siden programmet starter i kveld på Tv2 har jeg ennå ikke sett det og jeg kan verken si det er bra eller dårlig. Det eneste jeg kan si er at jeg håper det lever opp til standaren BBC One har hatt og at det blir like morsom. For klarer de det vil de få ett program som kan slå Ann hos både liten og stor. Vel, kanskje ikke de aller minste om fortellingene er like pikante som enkelte av de engelske? Men stort sett er dette ett hyggelig program for de fleste da dette er noe som kun handler om humor og enkelt og greit er en liten time som du kan unnslippe virkeligheten og bare nyte det. Forhåpentligvis om de leverer på like bra.

Så masse lykke til til Tv2 her og deres program. Jeg gleder meg til å se om dere vil underholde meg like fantastisk som BBC One har klart i mange år og om dere klarer det håper jeg dere også holder dere på skjermen i like mange år. Nå vet jeg ikke hvor mange nordmenn som har fått med seg den engelske versjonen, men for meg har dere iallfall mye og leve opp til og innfri for at jeg skal elske programmet.

Men som sagt så ønsker jeg dere lykke til med premieren i kveld. La høre gale fortellinger så vi ler fra langt ned inni magen og ønsker mere når programmet er ferdig. 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg har sett reklame for programmet, men er redd for at det ikke blir en høydare akkruat.

      Av og til blir det litt kleint når man skal gjøre om et program fra Engelsk til Norsk. Noen program passer best på orginalspråket.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Da er vi jo to da. Som jeg skriver tviler jeg på at Norge klarer å levere på samme nivå. Dette gjør de sjeldent med noen som helt av programmer de kopierer fra utlandet dessverre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg