Gratulerer med nye lokaler Merethe

Jeg husker tilbake til når jeg flyttet til byen her og hvor alt ble nytt. En måtte finne vei til jobb, hvor en skulle handle, hvor legen holdt til, hvor tannlegen holdt til og ikke minst hvilken frisør jeg skulle bruke.

Dette er ikke bare bare når en er ny i byen og jeg skal innrømme jeg testet mange, men etter at jeg begynte hos Merethe ved ZikkZakk har jeg ikke angret et eneste sekund. Vet ikke om alle andre tenker som meg, men jeg er slik at finner jeg nok jeg liker holder jeg med hos de. Er så mye enklere sånn som med en frisør, Merethe vet hvordan jeg liker håret både når det kommer lengde, form og farge. Hun kommer også med noen overraskelser som jeg noen ganger sier ja til, slik som å klippe lugg og det har jeg ikke angret på.

Så derfor når jeg såg hun hadde flyttet noen meter bort i gata og fått ett flott nytt lokale, ville jeg overraske henne og de ansatte med noen godbiter. Det ble derfor til at jeg ordnet noen makroner med hvitsjokolade i fyllet pluss noen søte små konfekter med forskjellige fyll. Gleder meg til å overrekke de til henne ved neste time.

Noen små overraskelser for å si gratulerer med nye lokaler ZikkZakk.
Noen små gleder i hverdagen må være lov. 🙂

Jeg håper og tror dette vil falle i smak. 🙂

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg