Grønnere på andre siden

Er gresset grønnere på den andre siden eller er det bare mer av det samme? I det siste har jeg stilt meg selv dette spørsmålet mye. Jeg vet jeg søker etter noe og ønsker endring, men jeg tror ikkje det er så enkelt.

Drømmen om noe annet der ut!

For jeg tror helt seriøst at om en søker endring må en gjøre noe med det selv. For ingen ting kommer gratis i livet og ingen gjør endringene for deg. Alt jeg har fått til i livet så langt er hva jeg har gått etter og di neste eventyrene der ute skal jeg også overvinne selv.

For jeg trur på en ting og det er at du kan endre deg selv og ditt liv, men du kan ikke endre andre.

Så velg di du har i livet med omhu og tenk på hva som e best for deg selv og ikke alle rundt deg. Selvfølgelig skal du bry deg om andre, men om du ikke bryr deg om deg selv kommer du ingen vei.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg