Hallo, hva gjør du på?

Snoopy kom inn i livet mitt for litt over 2 år siden og på denne tiden har han blitt en skikkelig mammadalt. Ham elsker oppmerksomhet og selv om matfar sa han egentlig ikke var så veldig kosete har han blitt ekstremt kosete med meg. Uansett om jeg sitter på stua, ligger i senga eller er ute på tur er han aldri langt ifra meg. Ikke en gang de få gangen jeg prøver å få gjort unna litt arbeid som å sjekke mailer, skrive innlegg til bloggen eller redigere bilder.

Tar jeg fram pc og setter meg til rett dukker det som regel ett hodet bak skjermen.

Hallo, hva gjør du på?
Kan jeg hjelpe?
Sikker på at jeg ikke kan hjelpe til med noe?

Jeg elsker jo bare denne gutten over alt på jord, men noen ganger så må jeg ærlig innrømme at han kan komme litt i veien. Merkelige greier ikke sant? Nei, for meg er dette vanlig og sannheten er at jeg egentlig liker det. Jeg liker at han har sånn tillit til meg og at han ønsker bare masse kjærlighet. Han er jo her bare noen få år sammenlignet med meg som menneske og han skal få nyte den tiden han har. Om det betyr 10 år til eller 15 har ingenting å si. Jeg kommer aldri til å avvise ett dyr som søker oppmerksomhet og for meg er dyrenes velferd virkelig noe jeg setter høyt. <3

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg