Håper å bli ferdig med dåpsgave i tide.

Familens nyeste medlem skal døpes til helgen og jeg har helt glemt dette. Hadde planer om å lage noe hjemmelaget i gave, men fikk plutselig dårligere tid en hva jeg tenkte.

Hodet begynte smått og gruble og og jeg kom på at jeg kunne lage en kjole. Valget falt på Ankers fra Petit Knit.

Dåpsgave
Ankers kjole.

Kjolen er enkel med en liten effekt øverst takket være ribbestrikk.

Ankers kjole
Ribbestrikket effekt på toppen.

Fargen jeg har brukt er lys kobber brun fra garnet Sunday nummer 3535. Jeg valgte også å lage en enkel bord nederst på kjolen som egentlig ikke er i mønsteret.

Ankers kjole
Lagde en enkel bord nederst.

Nå er det bare å holde tempoet oppe og klare å bli ferdig med ermene i tide, masken sitter på pinnene så det er ingen unnskyldninger.

Ankers kjole
Maskene til ermene står på pinnene og venter.

Så da får jeg barfe håpe jeg får den ferdig innen noen dager. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg