Håper og ønsker på stemmer!

Da var dagen kommet! Den store konkurransen i Tippeligaen er igang.

Den med flottest design til en fotballgenser skal endelig kåres og mitt bidrag for Kristiansund Ballklubb er med. Merkelig litt stolt kjenner jeg, at så mange har tatt seg tid til å stemme frem mitt design.

Mitt aller første KBK design innen genser.

Men nå må jeg altså be dere om å stemme igjen. Jeg må bare ønske og håpe dere vil ta dere tiden til å stemme og at dere velger mitt design. 😉

Min genser som er med i den store konkurransen.
Genseren har ett enkelt og klassisk design.

Så om du er en stor fotball fan, heier på KBK eller ikke. Har egentlig ikke så mye å si, for her handler det egentlig ikke om fotball men heller om design.

Selvfølgelig kan du synes andre sitt design er finere, men jeg blir utrolig takknemlig om du stemmer frem min. Bare ved hjelp av alle som tar seg tid til å stemme kan jeg kanskje gå v med seieren. 🙂

Her under finner dere linker til å stemme og du deler det også er det bare fantastisk.

Du kan stemme via Kristiansund sin egen Facebookside.
Eller via Tippeligaen sin Facebook side.

Disse siden finner du inne på facebook under Tippeligaen og Kristiansund Ballklubb. Men for direkte link kan dere trykke HER eller HER.

Tusen takk for din stemme og du tar deg tid. 🙂

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg