Har du et hotell som er favoritt?

I år har det så langt ikke blitt noe storferie. Helseplatformen kom å ødela disse planene enkelt og greit. Vi fikk ikke ta ferie i Kristiansund kommune når vi selv ønsket og alle måtte bli ferdig med all ferie før september. Jeg er egentlig en person som tar ut hele ferien sent for jeg synes det forkorter vinteren en god del.

Men jeg fikk sneket inn enn liten tur til Ålesund, selvfølgelig når stormen raste som mest. Men det ga meg jo grunn til å bruke hotellrommet. Å det er jo noe spesielt å kunne sitte inne å se været herje vilt ut, spesielt kanskje når en får utsikt mot havet rett ved.

Jeg tror i alle fall at jeg har funnet et favoritt av et hotell når jeg besøker Ålesund by.

Quality Hotel Ålesund

Jeg mener bare se dette rommet som jeg fikk her;

Quality Hotell Ålesund
Inngangen til rommet
Quality Hotell Ålesund
Kan trives her.
Quality Hotell Ålesund
Til og med en liten sofa og bor som en kan jobbe ved.
Quality Hotell Ålesund
Blir ikke mye vanskelig å sove i denne sengen.
Quality Hotell Ålesund
Tenke seg til å ligge her å nyte utsikten med havet rett uten for.
Quality Hotell Ålesund
Badet var også fint, eneste jeg savnet var ett badekar.

Jeg vet i alle fall at her skal jeg også bo neste gang. Selv om jeg håper været blir bedre neste gang som faktisk ikke er lengre enn desember.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg