Har jeg bitt over for mye?

Tiden strekker ikke til, den raser av sted og lanseringen for Eliteserien gensere kommer om ikke så alt for lenge ut til folket. Spennende er det definitivt, men også en del arbeid.

Nyter været mens det varer.

Arbeidet er egentlig ikke noe noen legger på meg heller jeg som legger det på meg selv. Jeg er og forblir det evige petimeteret som ønsker at alt skal være perfekt og riktig. Når jeg laget mønsteret og strikket det for første gang for over 4 år siden var tanken at alt skal dokumenteres. For her skal oppskriften bli så enkel og riktig som jeg overhode klarer å få den.

Designet er og forblir mitt for evig tid og det er kanskje derfor jeg ikke klarer å slippe kontrollen helt. Spørsmålet jeg burde stille meg selv er kanskje har jeg blitt over for mye?

Misforstå meg rett, jeg er ufattelig stolt over designet mitt og at så mange har trykt det til brystet sist. Det var jo ingen selvfølge at dere kom til å elske det selv om jeg har blitt utrolig glad i det. Så det er kanskje derfor jeg nå jobber på hardt livet for å kanskje få ferdig en eller tre voksen gensere før den oppskriften kommer ut.

Barnegenser størrelse 4 år.
Barnegenser størrelse 4 år.

Fra dag en når jeg startet på dette var jeg sikker på en ting selv om jeg ikke kunne noe om selve fotballen. Jeg skulle lage ett design som var klassisk og rent, i tillegg skulle det være overkommelig for alle å strikke.

Så nå som jeg har fått oversendt diagrammet for voksen genser, sitter jeg her med argusøyne og studerer. Jeg tenker og grubler om jeg kan se noen feil eller noe jeg ikke er enig i. Sist men ikke minst om mønsteret blir rett i mitt hode. Derfor sitter jeg nå altså å bruker tid på Kristiansund Ballklubb sin genser og bloggen havner litt bakpå.

Men strikking er gøy og akkurat nå kjenner jeg det er her jeg må bruke energien, så kommer jeg sterkere tilbake her igjen etterhvert.

Kos dere i helgen. Her skal den altså brukes på strikking, taco og Kompani Lauritzen.

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

2 kommentarer
    1. Hei! Jeg finner ikke noe sted jeg kan kjøpe denne oppskriften på Sukkerspinn-skjørtet – har registrert med pp Rawelry også. Kan du hjelpe? Kan jeg kjøpe den av deg?

      1. Hei.

        Vet ikkje hvorfor ho har sluttet å selge oppskriften, men den er dessverre ikkje e har lov å dele på grunn av copyright loven.
        Men e anbefaler deg å se på lille sukkerspinn. Den kan du kjøpe fortsatt og bare strikke skjørt under og ikkje kneppingen mellom beina. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg