Helgens husgjest

Om en skal være frustrert på Covind 19 eller ikke vet jeg ikke. Men stakkars matmor til Tarzan har nok en gang gått ned for telling. Kysser virkelig fingre for at det ikke er dette for barske viruset og at det kun nok en gang er vanlig forkjølelse.

Men valget var enkelt når vi fikk vite det, det var bare å stikke å hente bonussønnen å la han overnatte i helgen.

Snoopy som elsker å kjøre bil ble selvfølgelig med og Tarzan som var så glad for å endelig få hoppe inn i bilen min orket ikke en gang å tisse før han var klar for å stikke på tur med oss.

Snoopy og jeg har hente hjem helgs husgjest.
Tarzan har aldri sagt nei til å overnatte og trur aldri han kommer til heller. 😉

Fordelen med å ha han Tarzan på overnatting er gleden både Lexie og Snoopy har med han på besøk, spesielt Lexie kanskje.

Lexie rister seg klar til lek.
Ok, la oss begge ta han Tarzan sammen. 🙂
Så blir det litt mye.

Etterhvert blir det som oftes litt for mye for Snoopy, så han trekker seg tilbake. Men det stopper ikke gleden til Lexie og Tarzan.

Følg med nå, kanskje vi er heldige på ett eller annet vis. 😉

Vi har nå hatt han på besøk i noen timer og etter masse lek ente vi alle opp i sofaen. Alle tre følger nøye med mens jeg holder på med å ferdigstille en jakke.

Hele gjengen følger med mens jeg holder på med sorbet cardigan.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg