Helgens planer

Jeg liker og både liker ikke det å ha masse planer, noe sikkert mange gjør med meg. Det positive med planer er jo at en vet hva en skal gjøre og ikke gjøre, mens det negative er at en blir litt låst i planene. Derfor er det jo greit å planlegge litt noen ganger og andre ganger ikke ha noe på tapetet.

Helgen er her og for første gang på lenge er det litt som skjer.

I helgen er en av disse helgene hvor det meste alt er avgjort.

  • Fredagskveld begynner med date på Bryggekanten Brasserie Restaurant og Bar sammen med kjæresten. For første gang skal vi opp i andre etasje og nyte en bedre middag. Jeg har vært der før mens kjærest har aldri vært så det blir koselig å ta han med dit.

 

  • Videre går kvelden bort til Kulturfabrikken hvor vi skal på Stand Up Julespesial med Adam Schjølberg, Thomas Leikvoll, Ole Soo og Ronny Torsteinsen. Å se ett show med Adam Schjølberg er noe jeg virkelig gleder meg til, jeg synes han er bare så sjarmene og latteren hans får deg bare til å dra på smilebåndet alene. Dette blir så gøy.

 

  • Lørdagsformiddag er det klart for ett annerledes Julemarked. På grunn av pandemien vi alle lever i er  og forblir ingen ting det samme i år som årene før. Men det betyr ikke at vi ikke kan ta oss en liten tur. Så vi skal nok gå å vandre litt rundt her og se om det skjer noe i vår lille by. Men hadde jeg hatt ett valg i år som i fjor hadde jeg nok mye heller opplevd julemarkedet i London også i år som i fjor.

    På vei til London 2019.

  • Lørdagskveld skal jeg med holmen familien min ut å spise middag på Sushi Bar. Vi kan ikke og skal ikke ha noe stor fest, men innen for rammene som vi har nå skal vi allikevel ut å spise ett bedre måltid sammen med venner etter at hundene er luftet. Gleder meg skikkelig, er alltid så koselig ut å spise med denne gjengen og det er første året Monica kan være med på julemiddag. I tillegg så kommer Kim også hjem og blir med oss.

 

  • Søndagen tror jeg bare blir til avslappning etter dette, da for meg dette blir mer en nok. Er som sagt koselig med planer, men jeg vet også etter en slik helg at jeg er fornøyd for en stund.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg