Hva skal en gi i julegaver i år?

Tvile sterkt på at jeg er den eneste som synes julegaver kan være vanskelig til tider, spesielt når alle har alt di trenger og måtte ønske seg nå til dags. Selv synes jeg det iallfall er super vanskelig til tider. Men i år føler jeg at jeg har treffe på noen ideer som har vært smarte i hvert fall.

Kan jo ikke røpe for mye i disse dager nå før gavene er levert rundt om kring. Men kan jo røpe at en liten del av gavene i år omhandler disse tre søte små her.

Tarzan, Snoopy og Lexie.

Vi har nemlig passet Tarzan i ca. 5 dager på grunn av at matmor ble syk. Tarzan savnet nok matmor, men tror ikke at han har det så fryktelig vondt med oss heller. Jeg trur faktisk han er så glad i oss at vi kunne fått han med hvor enn vi ville. 🙂

Tarzan, Snoopy og Lexie.

Å når vi i tillegg har denne fine plassen som hjemgården til kjærest. Vel da har di nå i hvert fall nok av område å løpe galematias på uten bånd. Selv med mye snø i år har di kost seg masse.

Tarzan, Snoopy og Lexie.

Ikke like enkelt å få alle til å stille opp når bilder skal prøves å foreviges.

Tarzan, Snoopy og Lexie.

Men di glimter til innimellom selv om di sjeldent sitter, ligger eller står samtidig alle tre.

Tarzan, Snoopy og Lexie.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg