Hva skal en kjøpe til jul?

Ut i fra hva en ser på nett i dag er vi langt ifra de første som har fått snø idag.

Så kom snøen til Kristiansund også.
Snøen blåser rundt ørene og det er virkelig tydelig vinteren er her.

Men i dag våknet jeg altså til dette været, ikke det koseligste for å si det mildt. Som sagt er det få som hater vinter og snø som meg, jeg som ikke en gang har fått på vinterdekkene ennå engang. Men det får en jo til å skjønne at julen nærmer seg med stormskritt og det er på tide å tenke på julegaver.

Hva kjøper en til de som har alt fra før og heller ikke ønsker seg noe?

Dette synes jeg er det evige spørsmålet hver enste jul og det føles egentlig bare som mas enn hva det føles som kos. Ikke er jeg den som er mest glad i jul heller, jeg har jo egentlig vært den personen som bestandig har jobbet i julen for å unngå dagene. Ærlig så gjør julen meg langt ifra god slik som hos andre, den gjør meg heller litt trist.

Nei, beklager dette skulle ikke bli ett slikt innlegg. Dette skulle heller handle om at julen nærmer seg og at jeg i alle fall har begynt litt på julegavene. Skal ikke si at jeg har knekt koden på hva jeg skal gi til alle, men jeg har i hvert fall nå fått unna to gaver.

Har begynt smått på årets julegaver.

Hvordan er din jul og hva gjør du med julegaver, synes du det er lett?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg