Hvem hadde trudd dette i midten av november

Tidligere skrev jeg at vi hadde parkert beachbuggyen for vinteren. Så feil kunne en altså ta, for her i dag tok vi den frem igjen. Så tenke seg til at at vi kan være midt i november, ha over 10 varmegrader og i tillegg ikke fryse av oss fingrene av å kjøre en lengre tur.

Utrolig nok føltes det nesten som en vår dag, sett bort i fra høstfargene som er ute nå.

Beachbuggy tur ut på berget.

Om en skal si at dette er tragisk på grunn av klimaendringer eller ikke skal ikke jeg gå inn på. Men for en person som hater rett og slett hater kulde, is og snø er sånne dager som dette helt gull.

Ut på berget på Blomneset.

Det skal sies at for sikkerhetsskyld hadde jeg på meg både ullue, ullgenser og varmeelement i jakka. Herregud, her snakker vi en frostpinne. Hahaha, må le av meg selv. Født og oppvokst i Norge, men hadde mye heller passe inn i varmere strøk. 🙂

Men en sunday sweater og en lue stikket i alpakka tweed slår aldri feil nå som gradestokken kryper nedover.

Og så gjør jo dette været også noe med humøret til folk, iallfall meg. Jeg får så mye mere energi av dette fine været, sola som skinner og deilig frisk luft.

Sol og fint høstvær slår aldri feil. Det gjør noe med humøret.

Takket være solen fikk jeg også brukt mine nye solbriller fra Michael Kors som jeg kjøpte sist jeg var på tur. Bare digger de!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg