Hvem hadde vel trudd…..?

Først og fremst vet jeg at jeg har vært borte lenge, jeg har rett og slett manglet inspirasjon til å skrive. Du vet at det blir liksom ikke det samme å bare trykke ut noen ord for å få til innlegg, men jeg vil heller ha noe å fortelle eller vise frem om jeg skal dele.

Vel nå er en slik dag her, for jeg vet ikke om dere husker tilbake. Men for en god stund siden skrev jeg at samboer og jeg planla å kjøpe oss en campingvogn. Å av alle ting har vi nå kjøpt oss en, hvem skulle vel ha trudd det……? Campinglivet og teltlivet har aldri ropt så høyt på meg, enn nå ser jeg for første gang frem til å i hvert fall teste det ut.

For nå står jeg altså som eier av en campingvogn, gammel sådan men en grei vogn å starte med. Den er fra 1980 tallet enn gang og trenger litt TLC før den blir klar til bruk, men jeg tro det kan bli bra.

Første omgang er rett og slett å få ordnet vinduene og få malt vognen i en farger. Så mens samboer fikser vindu, står jeg får malingen. Vi ser for oss å få den helt grå og når vi har fått på maling skal e vise. Men i første omgang kan dere får se di stygge fargene som er på den nå.

En gammel vogn av merket Dethleffs.

Vi har tatt av luken fremerst på vogna og jeg tenker å teste ut malingen først her.

Bagasjelokk

Blir ett spennende liv å prøve fremover når den er ferdigstilt, spesilet når som vi ikke kan reise utenfor landegrensene. 🙂

4 kommentarer
    1. Blogging går i perioder for min del, og nå som det har vært sol og varme har jeg ikke hatt ork til å sitte inne foran en PC. Da har vi vært mye ute ved sjøen.

      Kjempetøft med campingvogn da 😊 Håper dere trives med campinglivet.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja, det er noe med at en heller vil nyte finværet ute og da havner bloggen litt på bakbeina. Livet ved sjøen er jo gjerne magisk, vi går selv masse dit.

        Spent på campingvognlivet ja, men jeg har trua på at det blir bra.

        Ha en super søndag kattene og du. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg