Hvorfor hunden er din beste venn!

Snoopy og meg på båttur. Det var virkelig en perfekt dag å være ute på havet.

Alle og en hver trenger minst en venn i livet og skaffer du deg en hund har du iallfall en for resten av dens liv. Jeg vet iallfall at jeg ikke kan se for meg ett liv uten disse to og jeg tror nok de fleste hundeeiere vil si seg enige i det utsagnet.

Første bildet av Lexie og Snoopy sammen som beste venner.

Jeg mener hvordan kan man ikke føle en overveldende følelse for disse dyrene Alt en hun gjør er jo med på å berike livet til en. For livet med en hund er jo som følger;

En hunden våkner opp hver morgen med ett smil og en logrende hale.

Den lever livet og nyter hver eneste dag til det fulle.

Den er en konstant påminnelse om at ikke livet bestandig trengs å taes så alvorlig.

Den lever i nuet og lærer en at det kan være greit å gi slipp på ting innimellom.

Alle den møter på ser de som potensielle nye venner.

På slutten av dagen din vil den bare være nære og sammen med deg.

Når du har en dårlig dag, vet hunden akkurat hva du trenger.

Den vil ikke at du skal føle deg alene fordi dens kjærlighet til deg er uendelig.

Ganske en positiv liste eller hva?

Og derfor tror jeg at du sakte men sikkert vil oppdage du at om du ser på livet igjennom hundens øyne finnes det bestandig en grunn til å smile.

En to tre og hoppe, hvem fanger ballen først.

Kjærligheten dens er uendelig.

Lexie og meg på båttur i fjor. Første båttur for frøkna og ho kosa seg.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg