I følge religion var det bare Jesus som kunne gå på vannet!

Norge har åpnet, folk er ute og fester mens jeg egentlig skulle vært på ferie i USA. Rundreise i Sørstatene var planen over nesten 3 uker, men dette ble ikke en realitet i år heller, selv om vi nå teknisk sett kan reise holder vi oss iallfall hjemme.

Så hva har jeg da brukt denne sommeren på?

Mye, men samtidig har vi holdt oss mest i ro og for oss selv. Jeg har faktisk brukt mest tid på å ta vare på 6 geitebukker. Frodo og gjengen flyttet over på Kattholmen før sommeren, så da har vi vært der så mye som vi har kunnet. Elsker jo dyr og bruker mer enn gjerne mye av tiden min sammen med di, så når Øyvind sa besøk di så mye dere vil: vel jeg var ikke vanskelig å be.

Så tidlig i sommer når vi ikke fant di på holmen begynte vi å tenke det verste. For kan geiter svømme og er di redd vann eller ikke? For selv om religion sier at kun Jesus kunne gå på vannet, stemmer det ikke helt. Fra heimgården til kjærest og over til holmen går det an å gå over så lenge det er grunt nok.

Kjærest “går” på vannet!
Snoopy fulgte nøye med den gangen det foregikk.

Så når Frodo, Finken, Freddy og Arnt var borte begynte søket. Jeg søkte til og med på om geiter kunne svømme og svaret var;

De kan jo svømme en stund, men så drukner de.

Så tanken var; tenk om de har begynt og gått over og at floa sakte men sikkert hadde tatt de!!!

Heldigvis hadde ingen skade skjedd og geitene hadde det bare fint på andre siden av holmen. Gutta kommer også nå som regel springende så fort jeg parkerer bilen. Frodo og Raggen som kom sist er di som er mest fotogene og stiller seg opp til fotoshoot når som helst.

Frodo og Raggen sier ikke nei til å bli tatt bilde av.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg