I Karantene med Ørjan Burde

Endelig ferdig på jobb og etter å ha stått på beina nå siden kl. 10. er tiden inne for avslapning.

Så en helt enkel plan for kvelden i kveld blir kort prossess. Ut på med venner og kjærest på show med Ørjan Burde. Han har kommet til byen og Kulturfabrikken i kveld og vi bestemte oss rett og slett for å ta turen for litt underholding. Har aldri vært på show med han før men har sett han litt på Tv og det har jo vært gøy. Så nå satser jeg på at I KARANTENE MED ØRJAN BURØE blir knall. Vi har heller aldri vært i kulturfabrikken etter at den ble bygd, så jeg er litt spent på hvordan bygget er når vi kommer inn i det. 🙂

I Karantene med Ørjan Burøe.

Fikk melding i skrivende stund om at vi får eget bord og kan på den måten kose oss uten å bekymre oss for smitte fra andre. Kjenner jeg gleder meg noe innmari faktisk. Pluss så skal vi jo ut å spise midda på Kranaskjæret etterpå. Middagen der slår aldri feil. 🙂

Så¨nå tar jeg rett og slett fri og bare nyter det kvelden har å by på.

God helg folkens.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg