Jeg hater fotball……….

Katta er ute av sekken…….jeg hater fotball…..;-)

Meg og genseren er i Tidens Krav!

Ja ja, så er jeg den damen da som hater fotball! Huff, må jo bare le av meg selv her. Hat er egentlig ett veldig kraftig ord og jeg går ikke akkurat rundt å tenker stygge tanker om fotballen til en hver tid.

Sannheten er at jeg spilte håndball i min tid og fotball var aldri noe som fristet meg. Ikke har jeg hadde store fotballfans rundt meg heller som bare har måttet sett på kamp. Så alt stemmer med det som står i artikkelen Torgrim Gotland Bakke HER har skrevet for Tidens Krav.

Jeg er bare en som er glad i å strikke og så på ønsket om KBK strikk som en utfordring. Slike utfordringer liker jeg, har allerede en tid jeg skal sette meg ned med snart (ikke KBK denne gangen men..). Strikking er noe jeg kan og fotball kan jeg ingen ting om. Onkel har prøvd ved middagsbordet flere ganger å for klare noe så enkelt som offside. Men hver gang sitter jeg igjen som ett like stor spørsmålstegn.

Men uansett heier jeg i det stille på laget for lidenskap Kristiansund Ballklubb og ønsker de alt det beste. Er jo stort for byen og ha ett lag i eliteserien og det må en jo ikke se negativt på.

Så uansett om dere en da ser meg på kamp (sjansen er 00,1 prosent) eller ikke. Lykke til med ligaen nå når den starter i mai og satser på at folk i byen forteller om at dere gjør det strålende. 😀

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg