Jeg må bare si tusen takk til alle sammen som har tatt seg tid til å stemme

Reklame | House of Yarn, Kristiansund Ballklubb, Drømmestrikk og Life.

I dag fikk jeg en telefon som overrasket meg helt, et ukjent nummer ringt og i andre enden var den en hyggelig dame fra Kristiansund Ballklubb. Hun hadde den overraskende nyheten at jeg hadde vunnet konkurransen om den fineste genseren innen gensere og i tillegg hadde jeg vunnet konkurransen også.

Første reaksjon var bare hæææ! Er det sant, virkelig! Og så helt til slutt så utrolig gøy. Da jeg leverte inn mine bidrag hadde jeg ingen formeninger om at mitt design skulle vinne. Jeg har jo bare laget litt etter litt etter at jeg har blitt spurt om det og egentlig tenkt så mye mere om det.

Men jeg er så utrolig takknemlig for alle som har tatt seg tid til å stemme på både genseren og luen min. Jeg må bare si tusen tusen takk, jeg er dere evig takknemlig og dere skal vite jeg setter pris på stemmene.

Tusen tusen takk!

Genseren dere har stemt frem er den første genseren jeg noen gang har designet og derfor har den ett helt egen plass i mitt hjerte og nå har den fått en ekstra betydning. Men etter flere etterspørsler har jeg også designet en til. Begge genserne kan strikkes i både hjemme- og bortefarger. Og selv om de kommer i forskjellige størrelser, går det fint an å varier på de. Mange har forøvrig etterspurt gensere i voksen størrelse også og jeg har virkelig planer om det, tiden har bare ikke strukket til. Men jeg håper å kunne komme med det innen en viss tid.

Men så langt er de kun i barnestørrelser og takket være gutten til Marita har jeg fått låne noen flotte bilder av sønnen hennes med mitt design på. Her først ser dere han i genseren som jeg først designet.

Mitt aller første KBK design innen genser.
På genseren kan du lett bytte på om du vil ha KBK eller årstall på brystet eller bak.

Genseren som jeg har strikket til litt større barn er med ett litt annet design, men også her er det muligheter for å endre eller bytte om på mønster.

Mitt andre design til KBK, denne gangen for litt større barn.

Denne har teksten Fesk og Potet på seg, da jeg har fått vite at dette er ett utrykk dere supportere bruker.  🙂

Fesk og Potet.

I tilbehørs kategorien har dere stemt frem babylua mi, en enkel firkantet lue med søte små dusker på. Også her er det sønnen til Marita som får æren av å være modellen. Tusen takk Marita. 🙂

Den første KBK babylua jeg designet.

I beskrivelsen på min lille seier som dere mest sannsynlig alt har lest og om ikke kan dere lese den HER står det; de vil kontakte House of Yarn til å tilpasse den til barn også. Men dette trengs ikke da den alt finnes der ute. Jeg har nemlig denne som min første lue i tillegg til to andre luer til voksne pluss ett pannebånd. Så her er det bare velge hvilken en du har lyst på. 🙂

Designet av luen har jeg gjort om til også ett pannebånd.
På pannebåndet finner du det samme mønsteret som du finner på luen, nemlig KBK, uglen, fotball og hjerte.
Jeg har også designet en enkel lue med kun KBK og noen hjerter.

Så langt finner du alle mine mønster til salgs hos Drømmestrikk på Futura og Life på Storkaia. Begge disse har i samarbeid med meg og klubben selv lov å selge disse. Så det er bare å ta turen dit og Bodil eller Vibeke vil mere en gjerne hjelpe dere med å plukke farger og garn. 🙂

Så nå går mitt vinnerbidrag videre til den nasjonale konkurransen om å vinne Eliteseriens stiligste genser og tilbehør. Så langt finner jeg ingen link til den avstemningen, men jeg lover å dele den så snart jeg finner den. Men frem til da følg gjerne med i KBK sine SoMe-kanaler i tiden som kommer og stem gjerne frem KBK og mitt sitt bidrag! Både klubben og jeg setter pris på alle stemmer vi får og jeg blir veldig takknemlig for hver eneste en av stemmen som måtte komme inn.

Nok en gang kan jeg bare si tusen takk for stemmene så langt. Dere er de beste. <3

TUSEN TAKK!

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

4 kommentarer
    1. Så fantastisk flott Ida 🙂 Gratulere så masse dette bare bare lekkert. Nummer 1. Så klart!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg