Kan dette bli til ett kunstverk?

Det er kveld, korona herjer fritt og landet er nedstengt for så mye. Kun lov til en på besøk og i kveldsmørket er jeg derfor ute på veien. For nå er altså tiden inne for at jeg kanskje kan bli til ett kunstverk?

Kanskje!

Vel på tide å komme seg til han Tor da.
Tru hvordan dette vil gå.

For altså som jeg fortalte tidlige i dag har Tor planer om å tegne ett portrett av meg i bursdagsgave. Jeg måtte jo selvfølgelig si ja til dette, selv om jeg egentlig er en person som ikke er så veldig glad i bilder av meg selv. Men jeg har fått beskjed av psykologen min å ta noen sjanser og se hvordan det går. For det kan til tider være både positivt og skummelt å bevege seg utenfor komfortsonen.

Men nå skjer det altså, nå skal jeg sitte sitte i noen timer mens han gjør en grunn skisse. Heldigvis har jeg Odin som holder meg med selskap mens dette foregår.

Odin holder meg med selskap mens jeg sitter rolig.
Odin er en korthåret dach hund på 5 år.

Jeg tror blikket til Odin her beskriver noen av hva jeg føler om dette med å få en tegning av meg selv. 😉

Jeg får selv ikke se noe før Tor er helt ferdig med portrettet, så jeg må vel smøre meg med tålmodighet.  I følge han selv blir det ett kunstverk og jeg kommer til å bli fornøyd. Så jeg må jo bare tro på han og satse på det beste nå. 🙂

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg