Kanskje en slipper å vente på Jon Blund

Når desperasjonen etter god søvn virkelig setter inn, hvordan skal den da løses? For hvor lenge kan en ligge å telle striper i taket, telle sauer, synge lullaby sanger i hodet eller bare håpe og vente på at Jon Blund kommer innom med sitt sovestøv?

Nei da, kanskje ikke riktig så ille. Men de siste måneden har vært ganske så håpløse selv om fastlege har hjulpet så god hun kan. Men det skader ikke å prøve ut nye ting og når jeg kom over disse godluktene på Feel tenkte jeg why not! Beroligende lukter sies jo at skal hjelpe kroppen å slappe av.

Så etter å ha luktet meg igjennom alt av lukter falt valget på disse to fra Stoneglow.

To stykk Stoneglow som ble med hjem.

I pakkene er det med en krukke med olje og mange duftpinner som lukter himmelsk.

Duftpinne satt på plass og klar til å lukte fint i heimen.

Selv valgte jeg å kun bruke noen pinner istedenfor alle ti som fulgte med. Rett og slett for jeg ikke vil at duftene skal ta for overhånd i heimen. Den grønne valgt jeg å sette på badet for å ha en skikkelig godlukt der og da tok jeg derfor oppi flere pinner enn hva jeg gjorde på soverommet.

Lukten på badet ble Papyrus Wood og Jasmin.

Papyrus Wood og Jasmin.

Mens på soverommet gikk jeg for en litt mildere og beroligende lukt, krysser som sagt fingre for at søvnen skal bli lettere. Så lukten jeg ente på her ble Ylang Ylang og Amber.

Ylang Ylang og Amber.

Så langt har jeg hatt de stående i to netter og selv om jeg ikke akkurat har sovet i ti timer i strekk, føler jeg likevel at jeg har sovet litt bedre. Kan selv følgelig ha en placebo effekt, men jeg håper nå uansett at den varer. For vi alle vet jo hva for lite søvn kan gjøre med en kropp, du blir sliten både fysisk og psykisk.

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg