Kunne en bare spille…..

Når en ser noen sette seg ned vet ett piano og bare setter igang med å spille. Vet ikke med dere men jeg blir iallfall imponert. Jeg har lenge ønsket å kunne spille, men pianoet har bare vært en drøm.

Lykkejakke
Tenke seg til å bare kunne spille her.

Lysten min kom i hvert fall tilbake når jeg kom over dette pianoet når jeg var på hotell tur i Ålesund by.

Det finnes jo så mange fine sanger og melodier en kan spille, men dette får stå. på ønskelisten en stund til. Jeg har jo tross alt fiolina liggende klar til å spilles på pluss en gitar og en ukulele. Så kanskje mestre de to siste også før en begynner med piano?

Kan du å spille ett instrument? Evt hvilket kunne du tenke deg å lære?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg