Kunne gått bedre…..

Siden vi startet å date for ca. 3 år siden har vi hatt Kranaskjæret som datingplass. Det er plassen hvor vi har nytt god mat, stemning og vel egentlig alt som trengs for en fin kveld ute.

Maten står bestandig til 10 +++++, klippfisken med smørsaus er bare magisk god.

Men i år hang det en mørk sky over feiringen. Før vi dro ut hadde jeg på meg kjolen og pynta meg litt, men når jeg sto å så i speilt såg jeg ikke den jenta som gledet seg, men heller en som prøvde.

Prøve å pynte meg litt.
Kjæresteparet klar for datekveld.

Vi dro så ut og fikk bord rett ved vinduet. Lokalet er fint, maten og drikken er som sagt fantastisk, men meg dro stemningen ned.

Jeg prøvde å smile, men smilet satt langt inne og jeg kjempet mot tårer. Tårer som ikkje kjæresten er årsak til og tårer som ikkje er i glede over at vi feirer hans dag. Værst av alt er at jeg også bringer ned stemningen jo kjæresten. Sammenligner jeg bilder fra i fjor til i år, ser jeg en lykkeligere mann da enn nå. Noe som igjen gjør at jeg prøver ekstra å ta meg sammen å smile, men det skinner ikke igjennom.

Prøve å fake lykke, men ser på bildet at jeg langt ifra lyktes.
Ser også kjæresten ikke nyter det like godt som året før.

Så kom maten og maten var som vanlig utmerket. Ingen ting å si på den, Kranaskjæret innfrir nok en gang. Men jeg får sitter mest å grubler og klarer ikke nyte, ente med å spise kanskje 1/3 av maten før det sa stopp.

Maten på bordet og dette burde bringe ett større smil på oss, men den gang ei.
Maten var det som sagt ingen ting å si noe på. Den var 10 av 10 som vanlig.

Så vi dro hjemme og hadde en trivelig kveld bare oss to heime ned å se på Back To The Future 2, en av favorittene til karen i huset.

Så som du skjønner kunne gårsdagen gått mye bedre, kunne iallfall ikke blitt verre. Derfor skal jeg nok en gang i dag ta på meg smilet og fake så det kanskje virker. I dagen nemlig den offisielle dagen hans og den starter med en dykketur, men jeg blir med i dykkebåten. Så venter som jeg skrev i går en middag med familien på Sushi Bar.

Jeg skal iallfall gjøre mitt for at han får en bedre bursdagsfeiring i dag enn i går. Selv om det irriterer meg grønn at en person klarte å ødelegge gårsdagen selv om han ikke var til stede.

Vel, nå venter en tur på båten. Så på tide å ta seg sammen og møte dagen blid og så positiv som jeg over hodet klarer.

Hipp hurra for kjærest som fyller år. 🥰

2 kommentarer
      1. Sender en stor takk på han sine vegne. 😀
        Prøver å være ærlig, ikkje like enkelt hver gang og e skriver heller ikkje alt. Men håper kanskje at ved at e e ærlig kan hjelpe andre og også åpne seg opp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg