Leker meg litt som syerske.

Som dere nå ser på bloggen er jeg på Bali og nyter sommer og sol.

Ett av få badebilder som finnes av meg.

Før jeg reiste var jeg ekstremt usikker på hva jeg skulle pakke og hvor mye jeg skulle pakke ned. Så kom jeg på noen kjoler jeg hadde allerede som kunne brukes. De er opprinnelige lange og litt spesielle siden jeg mener å huske de kan brukes i rundt 50 forskjell måter.

Multi wrap dress fra fremsiden I en variant.
Multi wrap dress fra baksiden I en variant.

Som sagt har jeg flere, en i denne fargen, en i turkis og to i svart. De er kjøpt på Kreta over flere sommer og på denne måten har jeg spart en god del penger på de. Tanken med å kjøpe så mange var at jeg skulle sy om minst to av de og denne turen ga meg sparket jeg trengte.

Så dagen før vi reiste tok jeg fatt på oppgaven og bestemte meg for å sy om denne aprikose og den ene i svart. Tenkte det var greit å ha en lang og en kort i svart.

Så den svarte ble bare til en helt enkel kort variant som jeg så langt har brukt i noen forskjellige varianter.

Multi wrap dress I kort variant forfra.
Multi wrap dress I kort variant bakfra.

Den i aprikos var jeg mere i tvil om og mens jeg tenkte å studerte den bestemte Snoopy seg for å ta del i prosessen ved å legge seg delvis under. Hahaha, snupsen altså!

Multi wrap dress, Snoopy syntes ikke han fikk nok oppmerksomhet.

Vel etter en stund kom jeg frem til at jeg ville ha den kortere foran og lengre bak og da ble det slik.

Multi wrap dress I en omsydd fasong.
Multi wrap dress, valgte å knyte denne I en annen variant også for å vise frem en ny variant å bruke den på.

Denne har jeg så langt ikke brukt her nede, rett og slett for at jeg ønsker litt mer brunfarge på kroppen da den ikke helt passer den bleke sommerkroppen. Men den skal taes i bruk etterhvert, det kan jeg garantere.

Som sagt kan denne knytes i kjempe mange varianter, så her har du virkelig en masse kjoler i en. Og nå siden jeg nå har både lang, kort og midt i mellom har jeg teoretisk en uendelige med valg jeg kan ta. Neste steg må vel bli å lære å knyte alle.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg