Livet i fjæra!

Dagen i dag startet litt sakte med jobbing på blogg, kos med hundene og så såg jeg ferdig de to siste episodene av The Handmaid’s Tale.

Serien synes jeg var både grusom og bra å se på men jeg ble noe skuffet over slutten på hele serien. Jeg vet ikke, men jeg personlig er ikke glad i slutter som egentlig ikke er noe slutt.

Vel iallfall så forsatte dagen med en tur til legen der ting gikk som forventet, kanskje også bedre enn forventet.

Før turen ble med hundene ned i fjæra for å leke med hundene.

Sånn helt ærlig blåste det litt for mye for min del, men Lexie og Snoopy storkoste seg.

Snoopy la også på en liten tur selv og når jeg ropte på han kom han fint inn på innkalling selv om han kom fra en helt annen side av hva jeg faktisk ropte etter han i. 😂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg