Løpetid og matmor og matfar er på ferie….

Hvor mange måneder jeg har tenkt at det må være løpetid på denne frøkna nå vet jeg ikke. Det eneste jeg vet er at Snoopy har drevet å sleiket henne bak i like lang tid og dette har fått oss til å undere. Men løpetiden kom aldri, så vi slo fra oss tanken og tenkte at dette fikk vi ta den dagen den kom.

Lexie i løpetid.

I min matematikk skulle ikke denne komme før etter denne ferien på Bali, men nei den gang ei. I kveld fikk jeg nemlig beskjed fra min kjøre hundepasser om at Lexie var i løpetid. Heldigvis tok Hanne dette fint og fortsatt synes det går greit å passe på de. Kan ikke være annet en takknemlig for henne altså!

Men skjønner at hun lurte på hva som skulle gjøres når hun er på jobb. Snoopy er jo rimelig interessert, så klart det er ikke enkelt å være Snupsi oppi alt dette. Men sannheten er at Lexie aldri har sluppet noen til, kun setter seg ned om noen er for gira og går de helt gal har ho faktisk slengt de i bakken. Det er frøkna mi liksom, ingen gutter har adgang. Hahaha, må jo bare le for det passer jo meg. Jeg har jo sagt hele tiden at frøkna skal være evig jomfru. 🙂

Men slik for å være på den sikre siden fortalte jeg Hanne om en truse jeg bruker på Lexie når de er alene. Denne kan hun ha på og den gjør at ingen får adgang pluss at Lexie ikke får den av selv. Derfor håper jeg og tror nå at to pluss to ikke blir mange etterhvert, selv om han ved siden av meg her mest sannsynlig hadde blitt overlykkelig. Han har jo snakket om ett kull fra Lexie og Snoopy så lenge jeg kan huske.

Men Snoopy får nok bare godt ta på lik linje som matfar at det ikke skal komme noen valper her om vi ikke selv ønsker det. 😉 Vel, skal så klart aldri si aldri. Men dette er iallfall planen til matmor. 🙂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg