Lørdag og Jon Blund er ingen sted å se.

Lørdags formiddag jeg har akkurat stått opp etter første nattevakt i perioden jeg er i nå. Veldig tydelig at det det er varmere i været selv om vinden uler ute og det regner ned.

Som vanlig på denne tiden av året har jeg litt ekstra problemer med å sove lenge, ca 4 – 5 timer med søvn etter en nattevakt og så vite at en skal på igjen er jo egentlig ikke nok!

Jeg har det mørkt på soverommet, det er stille rundt huset jeg bor i og sengen er upåklagelig å sove i så hvorfor Jon Blund ikke har tatt seg tid til å komme innom er umulig å si. Så om noen der ute har noen kjempe gode tips på hvordan sove lenge, legg gjerne igjen en kommentar.

Det eneste som er positivt med å sove såpass lite er jo at en får tid til å gjøre unna andre ting som henger over en, jeg har jo som vanlig mye på tapeten og tiden går noen ganger alt så fort unna at jeg ikke helt vet hvor dagen blir av.

Men nå sitter jeg iallfall her nydusjet med en bedre frokost og får blogget litt. Jeg holder på med flere prosjekter og de vil komme på bloggen etterhvert, tror også jeg skal få gjort unna litt i dag også spesielt med tanke på været som er ute og søvnen som ikke er i meg.

Men i mellomtiden kan dere få se på ett koselig bilde av Snoopy som passer på dyr mens de blir til.

Nå skal jeg selv prøve å jobbe litt med bloggen og ha noen innlegg klare til å legge ut, så blir det nok som sagt noen minutter/timer med håndarbeid, kanskje en soltime, så tur med hundene før det blir grilling og kos i kveld før jeg nok en gang tar turen over brua og stikker på jobb.

Ha en super lørdag videre alle sammen. 🙂

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg